Strömvillan fritidsgård

Dit går jag varje tisdag!!! och det är en fritidsgård spm jag och min kompis går på varje tisdag efter skolan. Vi är så lata att vi åker taxi dit orkat inte gå dit hehe, sen så hittar vi jämt på massa roliga saker när vi är där.Idag var jag där men jag gick dit för jag hade lov och hade inget att göra hemma Sandra skulle oxå hit och vi har haft skitkul hela denna dag. Nu har jag lagt Charlie i min säng på mage för att se om han somnar han verkar inte direkt sugen på det heller... snart kommer pappa hem med chinamat mums det var-jag som kom med förslaget å så blev de det. Har en bild på mig och min kompis som jag kanske lägger ut här i bloggen senare.

Go kväll alla!
:bild på strömvillans fritidsgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0