Borring =(

Har absolut inget att gjöra vill bara att tiden sa gå snabbt.För imorgon så kommer jag att ha vattengympa på sjukhuset och sen se på film på förmiddagen.Jag tror att jag slipper efter middagen för då har dom bara gympa och så.
Så jag får ledigt då sen på tisdag ska vi på förmiddag  tror jag att det blir Ensjön eller om det var eftermiddag.Hoppas att det blir fint väder så kan jag bada då också ;).Så på  onsdag är det fotboll eller vollyboll så jag får ledigt tror jag.Hehe får ledigt mycket du ;).Men jag går ju på en idrottskola ju.Men kommer att skriva så mycket tror jag att det blir i alla fall.
Ja ska nog bara kolla på tv och äta kvällsmat tror jag att det blir!

Sitter och chattar med lilla Felle nu ;)



Jag åt thailänsk mat tror jag att det var som jag åt förut idag!


\Tessan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0