Dagen ''Tes''

Idag så var vi på ensjön!fast det hände en sak som orkar inte berätta det tar minst 3 timmar i alla fall att berätta det.Men det vra as kul med dig LILY glömmer det aldrig den lilla knäppa saken.Jag åkte buss idag ÄNTLIGEN kunna gjöra det igen.För ni som inte vet så har jag brytit lårbenet.... 
 Det var kallt i Alla fall.Mina små fötter somnade!haha men orkar ej  skriva mer om badet mer  nu ;)!
Men jag träffade felle på 119 det är en buss som går till ett ställe.Japp så har hafft en massa kul nu men nu tajar felle om att hon vill logga in på msn just nu.Men jag kiklade henne som hämnd nu MOHAHA de du.Japp det är typ allt som jag har gjort nu typ.Förutom att jag ska få äta en chokladboll sen när felle har gått MOHAHA!Är du avensjuk eller.Min lilla babe elr va va. Ne jag skojade bara min lilla babe ;D.Men jag måste sluta nu kommer annars snart skriva som en bok men nae det kommer jag ej men vi ska blogga mer.

KRAM Tes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0