Deppig eftermiddag o;(

Känner mig deppig och trött och allt är bara tråkigt, vilade för en stund sen, men det hjälpte inte ett s*it och nu vill jg bara gå lägga mig och dra täcket över huvudet och sova tills på fredag morgon igen då slutar vi skolan jippi!
Saker jag vill göra nu:
:1jag vill bada i poolen men det är för kallt grrr
:2jag vill får mitt syskon NU!!!
:3jag vill äta mycket godis men då kommer tandtrollen och det blir hål i tänderna och plus så blir jag tjock och det är jag redan lite och jag vill INTE bli tjockare
:4jag vill vara ledig enda fram tills på fredag för då slutar vi skolan
:5jag vill att det ska bli torsdag NU!!! för då ska jag gå på Julias skolavslutning och då ska jag äntligen få träffa den lilla bebisen
:6jag längtar till vecka 26 då vi är på Gotland.
Men tyvärr kommer det inte att hända *snyft*

:Bild på mig i mina nya jeansleggins från BICKBOK!!!

/Ha det bra

/Felle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0