Shopping Tessan!


Jag köpte en ögon penvässare på Kicks en sån där man vässar kajalen med.Sen så gick vi och fikade på Coffe House!Vi tog ett glas vatten och en chokladboll det kostade 20kr.Och penvässaren kostade 20 också.Igår så shoppade jag en tröja med en massa djurmotiv på för 49.50 en också för 49.50 och en anskits smink bottagning och 7 korta strumpor som man  kan använda på sommaren.Allt kosatade ju 49.50 men det var ju billigt tyckte jag i alla fall.Vi åkte spårvagn  och det satt ett fyllo på som Felle har berättat.Vi gick in på New Yorker men var tvungen att gå utr sen för Felle fick huvudvärk.Så jag kollade på en tröja som var jätte snyggt det såg ut som ett boxer linne men det var genomskinligt va tråkigt det var jag som verkligen ville ha det men ja ja...Sen så ville Felle gå in på Polan o pulret (stavning?)Jag har nog savat fel men brur min inte så mycket.Nu så är Felle trött jag fudrar att åka hem snart för att Felle är bara så trött varför smiter Felle iväg hela tidan inte vet jag men ska nog dra snart.Men jag har gått en massa idag.Men måste sluta här nu men måste vänta på Felle nu men vi ses snart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0