Sorry att vi inte har skrivit på ett tag :\

Jag har var på landet igår och sovde över det var vartmt på dagen i förgår tyckte jag så hade vi några släcktningar där och dom har ett barn i samma ålder som mig.Så vi åkte ut och badade i våran sjö  sen i sjön så finns det en liten ö  med brygga som man kan hoppa ifrån som jag alltid gör :).Sen så när vi kom tillbaka så åkte dom hem igen alltså gästerna.Sen så gick jag och bara gjorde en massa saker kom inte änns ihåg vad jag gjorde  typ sen så kollade vi på film senare på kvällen.Sen nästa dag så gick jag up och gjorde inte så mycket men senare på dagen så gick vi ner och bada.Jag tyckte att det var varmt i vattnet i alla fall.Sen så gick vi up och klappade hundarna och fixade lite saker.Sen så åkte iväg till Ikea.Så vi skulle genkligen ha köpt maddraser till landet men dom hade inte den kvar som vi skulle köpa så vi köpta annat som vi behöver  till landet.Sen så hittade jag en sak som jag ville ha men det var jag ju tvungen att börja spara till.Ska börja spara till den efter USA resan blir det.Jag vaknade nyss och har inte gjort så mycket än nu men vet inte rikyigt vad jag ska gjöra idag men få se vad det blir att gjöra idag.Ska noig ringa till nån vän eller så ska bara ta dte lungt idag.Få se vad det blir som händer idag men kommmer att blogga mer idag i alla fall blir det.Även på min andra blogg också!  /tes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0