-15 grader idag kallt ute!

Idag vill jag verkligen inte gå utanför huset fy f*n så kallt ute och kallt i huset är det också faaan va trött jag blir att ni aldrig kan höja värmen fan svinkallt annars idag längtar jag verkligen hem till min pappa i hans hus där är det iaf VARMT OCH SKÖNT.  Men jag måste gå ut för att piggna till "är som dig Cissi att jag går inte ut heller när det är såhär kallt" hehe hennes blogg är jätte rolig att läsa och om ni tittar på dagens bild 27:e januari 2010 finns även jag med på en bild *ler*. http://gripdesign.blogg.se/ och den är jätte rolig att läsa ;) nu rå cissi ska du få massa besökare på din blogg för här har vi fått massor.

Nu är det dags för frukost.


Gammal bild på mig från i sommras.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin bild på dej och tack för smygreklamen om min blogg =)

Ha en trevlig lördag!

Kram Cissi

2010-01-30 @ 12:12:49
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0