År 2010

Ja, så var år 2009 helt slut då!! igår hade vi en trevlig nyårsafton men jag saknade mamma så mycket så jag åkte hem till henne och firade nyårsafton här hemma istället hehe korkat kanske men jag kan var så extremt känslig ibland ;). Idag vaknade jag 08:30 och jag ringde pappa och sen vid ett så styrde vi korsan mot finspångs badhus och var där och badade lite med Charlie (älskar att bada) sen så fikade jag på en bulle och en smasiks festis (äpple) när vi åkte hem så somnade jag i bilen och vaknade när jag kom hem till mamma igen. Imorgon ska jag eventuellt antigen ringa till en kompis eller träffa mormor vi får se vad som händer helt enkelt?.

Fiiiint bild-collage OBS från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0