En lyckad bio :)

Vi hade en lyckad bio Sandra och jag hade. När vi va klara åkte vi och lämnade av henne och sen åkte vi hem och dom åt lite middag jag vilade mej lite innan det va dags att fara iväg på ytterliggare en tillställing kalas för kusin Filip som fyller 13:år imorgon...haha var nära på att skriva 13 månader *fniss*. Vi skulle presic börja "leka" då skulle vi åka hem (boring). Filmen var jätte bra på bion Sandra och jag skrattade som bara den hela tiden för ekorrarna hade en sån rolig still och roligt språk ....:) imorgon är helgen slut och skolan börjar igen suck tråkigt men imorgon slutar vi tidigt 14:00. En tråkig sak är att jag pratade m pappa i telefon förrut idag och gissa vad han säger Malin har haft maginfluensa igen grrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om hon är sjuk hela veckan tänker jag INTE åka dit på fredag aldrig i livet vägrar ta emot nån jävla magsjuka och jag har absolut inte tid med att bli sjuk nu heller. Nästa film på bio är att alla tre går jag, Juliana, Sandra då står "Bröllopsfotografen" på menyn hehe om den fortfarande är ute på bio då det kan ju dröja ett tag nu innan nästa bio blir av igen. Men Sandra och jag hade en trevlig dag idag och det va vi värda :).






Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det var ni värda! Stort tack för att du är en sådan snäll kompis till Sandra!

Kram Cissi

2010-01-31 @ 21:06:28
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0