Jag hade en underbar dröm inatt

Inatt drömde jag en fantastisk dröm!? om en person som jag har viljat träffa jätte länge eller sedan jag började läsa hennes blogg! hon är helt underbar och sööööt förstår att hennes sambo älskar henne för hon är sååå sööööt så ibland skulle jag vilja ha henne som mamma (men jag älskar min mamma mest i hela världen) (och min pappa förstås). Idag nu snart ska vi köra ner till coop för jag ska handla mitt lördags godis och sen mysa med det. Idag blir det en lugn dag inne då jag har lite feber och är lite förkyld men en promenad i solskenet ska jag ta med mamma sen det har jag lovat henne.

Bild på mig:

GOOD så fuuull jag är på denna bild varför tog jag den för ;)

Ha en bra dag alla i solskenet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0