Pulkaåkning med lillbus och en massa sims spelande med Sandra!

Gud vad roligt jag har haft det med Sandra och Linus (lillbus) idag{#}, när jag kom dit blev det en massa sims spelande på datorn och en massa bus med Linus sen tittade vi på Pippi på dom sju haven! gud så länge sen man såg den filmen då{#}. Sen så sov Linus middag 1 timme då kunde Sandra och jag va lite fria från bus och ta det lungt lite annars om han är uppe så ska vi leka, leka, leka hela tiden som gäller och så en massa babblande fram och tillbaka hehe men han är ju för god allså när han pratar jag känner nog ingen 1:åring som är så bra på att prata som honom jag lovar er{#}. Ett av orden är am (napp) och sen tror jag gagga (sandra) ogga (oskar) eller har jag rätt cissi? men han pratar jätte bra kan jag säga{#}! imorgon träffas sandra och jag IGEn! då vi ska till fritis tillsammans och ha det kul där. Men iaf när bus hade vaknat så gick vi ut och han fick åka lite pulka och sen så tog vi en tur med honom i vagnen sen fick han gunga med som han gillade fast det var lite väll mycket snö för han stannade farten hela tiden hehe{#} sen slängde han sig i snön ett antal grr och han började då gråta och började ropa efter (am). Allt från mig

Kiss kiss & baj baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0