Dålig på de här med att blogga ;p

Inte så bra faktist men det e ju sommarlov och semester då har jah inte tid att sitta vid datorn hela dagarna :).

Iaf har tillbringat 5 dagar på Gotland vid klinta hamn björk haga strandby ett absolut favvo ställe jah skulle tänka mig att åka tillbaka till <3 men det va skit tråkigt att åka hem igen (igår) men det kommer ju en till sommar!

Idag jobbar mamma igen medans J sitter hemma och jobbar jah snår hans dator ett tag och skriver lite medans han duschar *hihi*

imorgon blir det landet och då ska jah äntlien få träffa min lilla prins längtar verkligen efter honom det märks för jag sover inte så bra på nätterna och jah tänker på honom heela tiden <3 och tänk om 3 veckor fyller prinsen hela 1:år!!! shiit vad tiden flyger iväg.

Nej nu kommer J igen måste jobba men ha det bra folk lovar bättre uppdatering i bloggen <3.



Snart är jah hemma hos min lilla älskling igen <3

baye baye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0