Dålig på de här med att blogga ;p

Först den 17:e juni Charlie blev 11 månader <3.

Torsdag: Jah va med farmor och faster å bada till en sjö det va skönt att få komma ut och bada lite gran TACK för en rolig dag <3. När jah kom hem så käka jag vanillj glass, bada lite och sen framåt kvällen grilla vi och åt gott.

Fredag: Då va det midsommarafton och vi va bort bjudna till ett par goa vänner på midsommar firande skit kul hade vi massor med småbarn som jah gillar <3 dans kring midsommarstången blev det och sen god mat ett midsommar dop också :). Åkte väll hem vid 23 tiden gissa om jah va trött hade vart vaken sen 6:00 tiden på morgonen.

Lördag: Slappar dag vi va jätte trötta och vi låg hela dagen typ! jag kolla på film och vila mycket styrde lite hemma osv, framåt eftermiddagen lyssna mamma och jah på ljudbok och jag låg och somna till den. På kvällen åt vi en jätte god middag med ost och kex mmhhrr säger jag bara <3 sen vid 23:00 stupa jah i säng efter en lång trött dag.

Söndag: Idag tog jag sovmorgon till 9:00 skönt och jah käka frukost och sen åkte mamma iväg och handlade på Willys och Johan och jah drog till ÖB och shoppa :) bl.a en krokodill till poolen en vattenpistol, och ett par simglasögon fast när jag skulle använda dom så läckte det in vatten i dom? konstigt. Sen har jah inte gjort så mycket mer idag! vi har städat Tusse's bus och nu damsugar mamma och sedan när hon är klar ska vi åka och storhandla och då ska jah köpa en till vattenpistol jeehh ^^. Ikväll blir det mys framför en film och sen lite andra saker..

Det va allt för nu.



Saknar min älskade prins sjukt mycket <3


Gjorde mina tå naglar och finger naglar igår superfina (inte mina på bilden googlade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0