Måndag <3

En underbar dag. Faster kom hit vid ett tiden och Malin drog iväg, till jobbet jah fixa meh för jah skulle till kyrkan. Snälla farmor skjusa meh dit och jag kom presic, till fikat :) fast lite pinsamt att klappa rakt in i kyrkan när man är liite sen men jag är välkommen endå. När jah skulle hem så missa jag spårvagnen och den skulle gå om 15 min när det står på 1 minut ändrar den till 11 minuter igen vilket än:(.

Jah kom hem vid 17 och jah lekte med Charlie innan han skulle äta, och sen åt pappa och jah vi la honom sen och nu sussar han söt en liten stund tillbaka:) och det är skönt att ha en slappar kväll vid datorn.

Det är mycket nu med konfirmationen så jag känner meh en aning stressad så jag ska göra så gott jag kan med allt som ska ske och hända. Nu ska jah ta och facebooka lite grann med min älskling Sandra <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0