Midsommarafton <3

Igår va det midsommar å det va så jäkla kul!! roliga lekar, osv kom massor med barn och alla va så snälla :) vi åt sill, å potatis svin gott:).

Blev dans kring midsommarstången och det va såklart roligt fast i år va jag inte med och dansa denna gång höll jag i mobilen och tog kort hihi och tog emot barn som ramla eller sprang i från. Ägna mig också åt att springa å jaga en liten 1:åring hon va såå jäkla söt o go <3.

Åkte väll hem från Gryt vid 22:00 kl va väll halv 12 när vi kom hem eftersom det va mamma som körde hem och kryp kör hem hihi :) jag somna i bilen hem efter en lång intensiv dag med massa bus och lek med dom mindre barnen <3. Sen kom det ett par tvilling bebisar pojke å flicka ååhh dom va såååååååå söta så jag fick längtan efter min bebis ♥.

Somna väll vid 00:22 igår så jah vakna vid 5:00 och sen sov vidare till 7:20 så jag är skit trött idag! ska bara vara och slappa. På onsdag 30/6 åker vi till Gotland och blir borta tills på söndag tror jag och sen är det dags att åka ner till pappa och vara där tills Charlie fyller 1:år den 17:e juli <3.

Nu ska jag logga in på facebook.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0